Jak pojawić się na stronie Dla Ciebie na TikToku?

Jak pojawić się na stronie Dla Ciebie na TikToku?

Czym jest na TikTok-u zakładka „Dla Ciebie”?

Strona Dla Ciebie to pierwsza strona, którą widzisz po otwarciu aplikacji TikTok. Jest to kanał skompilowany przez algorytm na podstawie twórców, których nie śledzisz, ale algorytm wyświetla ich filmy na wypadek, gdybyś je polubił.

Marketing na TikTok

TikTok wykorzystuje Twoje wcześniejsze zaangażowanie w zawartość aplikacji, aby polecać nowe materiały. Ponieważ algorytm TikTok określa te materiały na podstawie tego, co już lubisz, strona ta jest dostosowana do Twoich potrzeb. Nie ma dwóch takich samych stron dla Ciebie, po każdym odświeżeniu feed TikToka się aktualizuje, ten sam film nie pojawi się więcej niż jeden raz.

Spełnia ona zasadniczo tę samą funkcję, co strona „Eksploruj” na Instagramie. Istnieje jednak jedna ważna różnica między stronami Odkrywaj (na Instagramie) i Dla Ciebie (na TikToku).

Na Instagramie strona Eksploruj jest kartą drugorzędną — aby ją zobaczyć, musisz przejść z głównego kanału, składającego się ze zdjęć udostępnionych przez osoby, które obserwujesz do osobnej zakładki. Na TikToku wygląda to całkowicie inaczej, na początku widzisz treści od osób, których nie obserwujesz, a dopiero później możesz przejść do zakładki z Twoimi obserwacjami.

Strona Dla Ciebie to strona główna aplikacji. Znajdują się na niej filmy wideo od osób, z którymi możesz być związany poprzez wykonywane akcje w serwisie, a nie od osób, które znasz i obserwujesz. Algorytm TikTok uważa, że prezentowane filmy również Ci się spodobają i pozostaniesz w aplikacji na dłużej.

Korzyści z pojawienia się w zakładce Dla Ciebie

Aby znaleźć się w zakładce Dla Ciebie, nie trzeba mieć dużej liczby obserwatorów; jeśli zostaniesz wyróżniony, masz szansę zyskać uznanie nowej, dużej grupy odbiorców. Warto jednak pomóc swojemu szczęściu oraz współpracować z algorytmem kupując wysokiej jakości wyświetlenia TikTok na naszej stronie.

W jaki sposób pojawić się na stronie Dla Ciebie?

Twórz wysokiej jakości filmy

Nie ma już żadnego usprawiedliwienia dla tworzenia filmów niskiej jakości. Filmy wysokiej jakości przykuwają uwagę widzów, a jeśli cała Twoja praca jest interesująca i dobrze zmontowana, zwiększa to szansę na zdobycie pozycji na FYP (For You Page) i stanie się viralem.

Nagrywaj do trendów

Na TikToku królują trendy. Zawsze pojawiają się nowe i coraz ciekawsze trendy do nagrania. Wiele polskich marek (nawet tych  dużych, np. Rossmann) nagrywa wszystkie modne trendy zbierając przy tym niesamowicie dużą ilość wyświetleń, lajków oraz trafficu.

Nagrywaj z innymi użytkownikami

Jeśli regularnie wchodzisz w interakcje z innymi użytkownikami TikTok, widoczność Twojego konta wzrasta, ponieważ konta, z którymi się kontaktujesz, oraz ich obserwujący widzą Cię w „Dla Ciebie”.

Powinieneś także reagować na komentarze swoich obserwatorów, aby zwiększyć zaangażowanie w swoje filmy. Im częściej korzystasz z aplikacji, tym większe prawdopodobieństwo, że FYP opublikuje Twoje filmy.

Użyj popularnych dźwięków

Algorytm TikToka wykorzystuje dźwięk jako sygnał rankingowy. W związku z tym wykorzystanie znanych plików dźwiękowych może zwiększyć szanse na pojawienie się w zakładce Dla Ciebie na Tiktoku.

Jeśli nie masz pewności, jakie dźwięki są popularne, przejrzyj kartę Odkrywanie lub po prostu poświęć trochę czasu na przewijanie własnej strony Dla Ciebie. Gdy natkniesz się na film z dźwiękiem, który Ci się podoba, dotknij ikony dźwięku w prawym dolnym rogu. Spowoduje to przejście do strony dźwięku, gdzie możesz zobaczyć, ile razy był używany i przeglądać najlepsze filmy, które go zawierają.

Reaguj na popularne filmy

Przypadkowe wideo może w każdej chwili stać się viralem na TikTok, zapoczątkowując popularny trend. Każda nowa moda to kusząca okazja marketingowa dla firm, aby tworzyć aktualne, istotne treści, które w ciekawy sposób połączą je z odbiorcami TikTok. Nie wspominając już o tym, że wykorzystanie aktualnych materiałów może pomóc w rozwoju Twojego konta na TikToku.

Używaj właściwych hashtagów

Podobnie jak dźwięki, hashtagi należą do kategorii czynników rankingowych TikTok. Oznacza to, że teoretycznie dodanie odpowiednich hashtagów do Twojego filmu może pomóc Ci pojawiać się na większej liczbie stron Dla Ciebie.

Marketing na TikTok-u

Rozwijanie konta na TikToku nie jest proste. Dla niektórych bywa to zbyt czasochłonne. Wychodzimy naprzeciw świadcząc wysokiej jakości usługi marketingowe na tej platformie.

Wzmocnij swój profil na TikToku kupując:

Korzystając z naszych usług możesz w prosty i szybki sposób uzupełnić swoje konto w brakujące „liczby”. Większość użytkowników platform społecznościowych ocenia markę po tym jak wygląda w mediach. Jeśli chcesz, aby Twoje konto wyglądało lepiej, koniecznie skorzystaj z naszych usług.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.