Narzędzia marketingu internetowego

Narzędzia marketingu internetowego

Biorąc pod uwagę ciągły rozwój technologiczny możemy przewidzieć, że marketing internetowy będzie stale się rozwijał, nastąpi też przyrost rodzajów różnego marketingu internetowego. Warto więc wiedzieć jaki najlepszy rodzaj marketingu internetowego zastosować do działań naszej firmy. Aby nasza działalność uzyskała sukces w obszarze marketingu internetowego należy zastosować odpowiednie narzędzia, które pomogą nam dotrzeć do potencjalnych klientów. Narzędzia marketingowe pozwalają na sprawne realizowanie działań marketingowych w obrębie konkretnego rodzaju marketingu. W tym artykule przybliżymy Ci kilka niezbędnych narzędzi, które usprawnią pomiary w działaniach Twojego obszaru marketingu.

Czym jest SEO?

SEO- z angielskiego search engine optimization, czyli inaczej jest to optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Celem działań SEO jest uzyskanie wysokich lokat w wyszukiwarce Google. Na wysoką pozycję strony internetowej w wyszukiwarce wpływa wiele czynników, należą do nich między innymi:

  • Strona internetowa, która powinna być szybka, łatwa w nawigacji i prosta
  • Domena, której profil powinien być linkowy
  • Treść, która powinna być ciekawa, przekazana w jasny i klarowny sposób
  • Optymalizacja strony na który powinien się składać prosty adres URL, linkowanie wewnętrzne

 

Google Analytics

Google Analytics to internetowe narzędzie do analiz statystyk stron www. Zostało udostępnione przez Google w celu bezpłatnego dokonywania analiz na naszych stronach. Google Analytics powstało w celu zbierania statystyk na temat użytkowników odwiedzających naszą stronę internetową.

Przykładowe dane, które zbiera to:

  • Fizyczne miejsce w którym przebywa odwiedzający naszą stronę www, (państwo, miasto, region)
  • Jak odwiedzający do nas trafił (wyszukiwarka, odesłanie z innej strony)
  • Z jakiego oprogramowania korzysta (wyszukiwarka, system operacyjny, rodzaj urządzenia)
  • Jak odwiedzający zachowywał się na naszej stronie (ile czasu spędził, ile podstron odwiedził)

Wszystkie zebrane i przeanalizowane informacje mogą pomóc w ulepszeniu naszej strony internetowej, tak by odpowiednio dopasować ją do potrzeb odbiorców.

Google Analytics jest powszechnym narzędziem do analiz strony www, powinien korzystać z niego każdy kto chce uzyskać odpowiednie wyniki sprzedaży na swojej witrynie.

Sotrender narzędzie do analiz statystyk w mediach społecznościowych

Sotrender to narzędzie, które w łatwy i przyjemny sposób pozwoli Ci uzyskać ważne informacje na temat pozycji Twojej strony w mediach społecznościowych. To, którzy z Twoich obserwujących są najbardziej aktywni na Twoim profilu, jaki jest rodzaj ich aktywności, jaka jest średnia ilość wyświetleń udostępnianych przez Ciebie treści, to tylko nieliczne informacje, które możesz uzyskać korzystając z Sotrender.

Sotrender to świetne narzędzie do analiz:

  • Facebooka
  • Instagrama
  • YouTuba
  • Twittera

W zależności jaki pakiet wybierzesz, tyle profili będziesz mógł podpiąć pod Twoje konto.

Czego możesz dowiedzieć się o swojej marce z Sotrender?

Kiedy narzędzie zbierze już wszystkie dane, po zalogowaniu się, będziesz mógł rozpocząć analizę. Oczywiście w zależności od medium z którego korzystasz, kategorie danych, które pojawią się w raporcie, będą się trochę różnić.

Podsumowanie profilu

W podsumowaniu będziesz mógł ujrzeć między innymi aktywność użytkowników, a także liczbę obserwujących, gdy ma to miejsce na Twitterze, czy Instagramie, liczbę wyświetleń na YouTube, a także aktywność godzinową użytkowników na Facebooku. W podsumowaniu możesz też sprawdzić treści, które cieszyły się największym powodzeniem.

Jeśli prowadzisz profil firmy warto skorzystać z zakładki ‘Wskazówki’ dostępnej Sotrender.

‘Wskazówki’ podzielone są na kilka kategorii:

  • Profil
  • Treść
  • Zaangażowanie
  • Obsługa klienta
  • Zasięg

Z tej opcji dowiesz się, w których godzinach i dniach użytkownicy są najbardziej aktywni, jakie treści cieszą się największym powodzeniem, co warto publikować by uzyskać większe zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych i wiele więcej.

Jeżeli chcesz zadbać o profil swojej firmy w mediach społecznościowych Sotrender to Twoje ‘must have’ . Przyjrzyj się statystykom, zobacz co Twoi obserwujący lubią w Twoim profilu najbardziej, przeprowadzaj testy i stań się zauważany.

Podsumowanie

Oczywiście narzędzi do mierzenia statystyk zarówno stron internetowych jak i mediów społecznościowych jest o wiele więcej. Dlatego warto być na bieżąco i sprawdzać nowinki ze świata social media, czytając naszego bloga na pewno dowiesz się wiele, ciekawych informacji o mediach społecznościowych, zachęcamy także do prywatnego kontaktu. Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie zadane pytania.

Podkręć swój profil w mediach społecznościowych

Nasz sklep internetowy to usługi najwyższej jakości, jeżeli chcesz zaistnieć w social mediach zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, w której posiadamy m.in like na Instagram, komentarze na Instagram, wyświetlenia video na Instagramie, followers na Instagramie, wyświetlenia na YouTube, subskrypcje na YouTube, polubienia na YouTube, polubienia fanpage na Facebooku, reakcje na Facebooku.

Nasza oferta sklepu posiada szeroką gamę usług, z której możesz skorzystać by zaistnieć w mediach społecznościowych, zachęcamy do zapoznania się z nią. 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.