Kilkuetapowy plan, aby wygenerować większą liczbę potencjalnych klientów z Twojej witryny

Kilkuetapowy plan, aby wygenerować większą liczbę potencjalnych klientów z Twojej witryny

Kilkuetapowy plan, aby wygenerować większą liczbę potencjalnych klientów z Twojej witryny

Szukasz obecnie sposobów na generowanie większej liczby potencjalnych klientów z witryny firmy?

Chcesz stworzyć plan marketingowy, aby pomóc w rozwoju swojej firmy?

Oto krótkie streszczenie tego co należy zrobić:

-Zbuduj swoją stronę startową

-Wysyłaj e-mail do osób, które odwiedzają Twoją stronę internetową

 -Prośba o opinie produktu

-Ankieta

-Budowanie relacji i zaufania

-Informacja o bezpłatnej dostawie

-Fanpage

Z ostatnich badań wynika, że aż ponad 57% Polaków robi zakupy w sieci, a jeszcze więcej, bo aż dwie trzecie, szuka tam informacji o cenach i produktach. Można przypuszczać, że trend ten będzie się zwiększał. Oprócz tych dużych i znanych firm jak Zalando, czy Allegro znajduje się tu miejsce dla małych i średnich przedsiębiorstw, które oferują wszelkiego rodzaju usługi i produkty.

Specjaliści od Social Media zauważają dwa sposoby, by zwiększyć ruch na stronie internetowej.

Pierwszym sposobem jest optymalizacja współczynnika konwersji, której celem jest nakłonienie potencjalnego klienta do zakupu danego produktu, czy chociażby zapisanie do newslettera. Aby wygenerować ruch na stronie, stosowane są także reklamy SEO, czy artykuły gościnne.

Ruch na stronie nie zawsze się zwiększa, ale dzięki pewnym trikom ułatwiającym podjęcie decyzji o zakupie, zwiększamy sprzedaż bez zbędnego wydawania pieniędzy na reklamę. Co za tym idzie zwiększanie konwersji jest często bardziej opłacane niż np. generowanie ruchu na stronie. 

Wysyłaj ofertowe e-maile do osób, które odwiedzają Twoją stronę, a nie tych z gotowej bazy mailingowej

Nie jest łatwe złapanie kontaktu z osobami, które odwiedzają Twoją stronę internetową, większość ruchów na stronie jest anonimowa. Istnieją jednak sposoby, na zdobycie adresów e-mail od osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Taką czynność umożliwia m.in. Remitrex, który zapisuje cookies osób, które odwiedzały Twoją stronę internetową, a następnie sprawdza u swoich partnerów, czy posiadają oni adres e-mail i numer telefonu do danego użytkownika. Program jednocześnie monitoruje, czy odwiedzający wyraził zgodę na otrzymywanie treści o charakterze marketingowym. Remitrex umożliwia zakup wysyłki e-mail, jeżeli nie jesteś pewny, czy chcesz korzystać z tej usługi, możesz zamówić wersję testową.

Proś o opinię o zakupionym produkcie

Możesz poprosić o wystawienie opinii o zakupionym produkcie i wystawić ją w widocznym dla wszystkich miejscu na stronie internetowej. Opinie odgrywają znaczącą rolę w budowaniu wiarygodności danej marki i mają realny wpływ na decyzję klienta. Liczba pozytywnych komentarzy wpływa na decyzję innych o zakupie produktu. W naszym sklepie dostaniesz komentarze na Instagram  najwyższej jakości, ich użycie z pewnością wyróżni Twój produkt lub usługę na tle konkurencji.

Ankiety

Aby podtrzymać kontakt z klientem i wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom twórz ankiety, z których dowiesz się jakie są jego potrzeby i jakie ma wobec Twojej firmy oczekiwania. W ankiecie możesz zadać proste pytania dowiadując się dlaczego nie zrobił zakupów, albo dlaczego opuszcza stronę. Dzięki temu uzyskasz pełniejszy obraz motywacji potencjalnego klienta.

Budowanie relacji z klientem

Już od bardzo dawna mówi się jak ważne jest wzbudzanie zaufania klienta i budowanie relacji. Zaufanie zawsze będzie miało realny wpływ na zyski i większą konwersję. Aby wzbudzić zaufanie klienta chwal się nagrodami i wyróżnieniami jakie otrzymała firma. Wstawiaj logo firmy z którą miałeś okazję współpracować, to zawsze rzuca się w oczy odwiedzającym naszą witrynę.

Informuj o bezpłatnej dostawie

Aby uzyskać wysoką sprzedaż i wyróżnić swój produkt na tle konkurencji, warto wprowadzać rabaty lub bezpłatną dostawę. O darmowej dostawie warto informować już od momentu, w którym użytkownik pierwszy raz odwiedza stronę. Umieszczenie tej informacji w widocznym miejscu może znacznie wpłynąć na zwiększenie sprzedaży.

 

Fanpage

Jeśli prowadzisz fanpage w mediach społecznościowych, to świetnym sposobem na zwiększenie zasięgów będzie dodanie na swojej stronie social share button. Social share przycisk to mające ogromną moc narzędzie marketingowe. Pomaga w zwiększeniu zasięgów, moment w którym ktoś udostępni stronę, ona pojawi się na Facebooku, docierając w ten sposób do osób, które kliknęły w przycisk udostępniania. Media społecznościwe mają ogromna moc, jeżeli szukasz pomocy na ich rozkręcenie, u nas dostaniesz like na Instagram, wyświetlenia wideo Instagram, nowych obserwujących na Instagramie, subskrypcje na Youtube, polubienia Youtube, wyświetlenia video premierowego na Youtube, reakcje na Facebooku najwyższej jakości. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą całego asortymentu dostępnego w naszym internetowym sklepie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *